25 THINGS ABOUT ME

23:05:00

Hola a todos!!!, este es un post especial, ya que os traigo 25 cosas sobre mí, para que me conozcáis un poco mejor
Espero que os guste
Besos
Mery

Hello!!!, this is a special post, because It´s about 25 things about me, for the reason to know me better
I hope you´ll like it
Kisses
Mery



1.Me encanta ver videos en Youtube
I love watch videos in Youtube

 2. Me encanta las patatas fritas 
I love french fries
3. Me encanta viajar y aprender mucha cultura
I love travelling and learn a lot of culture

4. Me encanta el chocolate
I love chocolate

5. Me encanta la frase "Banana" de los Minions
I like the world "Banana" of minions

6. Me encanta la pizza
I love pizza

7. Me encanta Starbucks
I like Starbucks

8. Si fuera rica me compraría toda la tienda de Zara
If I were rich, I would buy all the shops of Zara


 9. Me gustaría ser modelo de Victoria Secret, y tengo una sudadera de la marca
I would like to be a Victoria Secret model, and I have a hoodie from the brand
10. Me gustan solamente las palomitas saladas
I like only salty popcorn

11. Me gusta tanto la comida basura como la comida sana
I like unhealthy food and healthy food

12. Me gustan las  barras de labios
I like lipstick

13. Me encantan los Minions
I love Minions

14. Mi prenda favorita son los sueters 
 My favourite clothes is hoodies

15. Mi marca favorita es Apple
Mi favourite brand is Apple

16. Me encantan los helados
I love ice-creams

17.Mi red social preferida es Instagram
My favourite social network is Instagram

18. Mi personaje preferido de dibujos es Pikachu
My favourite character of cartoon is Pikachu

19. Me encanta pasar horas en el ordenador
I love spend time with the computer

20. Me encanta Mac Donalds
I love Mac Donalds


21. Tengo una cuenta en esta red social de inspiración
I have a account in this social network of inspiration

22. Me encantan las luces de neón
I like neon lights
23. Soy una persona super alegre y feliz como un minion
I´m a happy and cheerful person like a minion


24. Me gustaría vivir en Londres, es mi ciudad favorita
I would like to live in London, it´s my favourite city

25. Me encanta leer la revista Vogue
I love read Vogue magazine





You Might Also Like

0 comentarios